Als u Mijn DUO gaat gebruiken, krijgt u de meeste berichten en betalingsverzoeken voortaan alleen via Mijn DUO. U vindt ze onder 'Mijn berichten'.
DUO stuurt u een e-mail als er een nieuw bericht of betalingsverzoek is. Zorg dat het juiste e-mailadres in Mijn DUO staat.
U bent verantwoordelijk voor het tijdig openen van uw berichten in Mijn DUO.
Wilt u alle post op papier? Dan kunt u dit aangeven bij 'Mijn gegevens'. Het ontvangen van post op papier duurt langer. Ook krijgt u dan geen e-mail als er een nieuw bericht of een betalingsverzoek voor u is.
2. DUO en uw gegevens
DUO gebruikt en beveiligt uw persoonlijke gegevens zorgvuldig om zijn wettelijke taken uit te voeren. Op duo.nl vindt u meer informatie over privacy.
DUO controleert uw gegevens bij andere instanties om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft.
In geval van misbruik doet DUO aangifte.
3. Producten aanvragen
In Mijn DUO kunt u steeds meer producten van DUO aanvragen en wijzigen.
Aanvragen en wijzigingen die u via Mijn DUO doorgeeft, zijn net zo geldig als op papier.
Uw DigiD heeft dezelfde waarde als uw handtekening.