Zaken regelen vanuit het buitenland
Ook buiten Nederland kunt u uw zaken regelen bij DUO.
Inloggen Mijn DUO
Met DigiD kunt u ook buiten Nederland inloggen op Mijn DUO. Dat kan op 2 manieren: met sms-controle Link opent externe pagina of met de DigiD app Link opent externe pagina .
Met sms-controle logt u in met een code die u ontvangt per sms. Met de DigiD app logt u in met een QR-code en een zelfgekozen pincode. Die code is steeds hetzelfde. U ontvangt dan geen sms'jes meer. Dat kan handiger zijn in het buitenland.
Aanvragen of wijzigen
Wilt u vanuit het buitenland studiefinanciering aanvragen of wijzigen? Dit regelt u in Mijn DUO. Als inloggen niet meer lukt, kunt u een formulier gebruiken.
Post ontvangen
In het buitenland is digitale post vaak het makkelijkst. Zo mist u geen berichten. U regelt digitale post in Mijn DUO, onder 'Mijn gegevens'.
Toch liever onze post op papier? Dan kan een postadres in Nederland handig zijn. Ook dit regelt u in Mijn DUO.
Krijgt u onze berichten digitaal, maar kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? Gebruik het mailformulier als u onze berichten weer per post wilt ontvangen. Vermeld uw volledige naam en geboortedatum.
Komt u terug naar Nederland, zet dan in Mijn DUO uw post weer op digitaal.
Iemand machtigen
U kunt iemand machtigen om informatie over u op te vragen of online wijzigingen door te geven.
Contact met DUO
Wilt u vanuit het buitenland contact met ons opnemen? Bel ons dan of stel uw vraag via sociale media. Of check op de contactpagina of u met ons kunt mailen. Dit is afhankelijk van de tijdzone waarin u zich bevindt.