Naar Nieuwsoverzicht
Verstoringen in LRK en GIR melden
Ondervind je problemen tijdens het werken met LRK en GIR, meldt dit dan direct bij de helpdesk kinderopvang.
Complex
Het zoeken naar oorzaken is vaak complex, omdat verstoringen mogelijk zijn aan de kant van DUO, tussen DUO en gebruikers of in de netwerkomgeving van gemeenten en GGD’en. Hoe eerder verstoringen gemeld worden, hoe sneller we de oorzaak kunnen achterhalen en een mogelijke oplossing kunnen bedenken.
Hulp
Om het probleem goed in kaart te kunnen brengen, ontvangt de helpdesk kinderopvang graag antwoord op onderstaande vragen:
- Wat is de datum en tijdstip van de verstoring?
- Is de verstoring nog steeds actueel of vond deze plaats in een bepaalde periode?
- Met welke gebruikersnaam was je ingelogd?
- Werkte je vanuit een netwerk van je organisatie of was je ingelogd in het LRK buiten de werkomgeving om?
- Welke werkzaamheden voerde je uit?
- Heeft je eigen ICT-afdeling de verstoring onderzocht en geeft zij aan dat de oorzaak bij DUO ligt?
- Kun je een schermprint sturen van een eventuele foutmelding?